Followers

Click-click~

Friday, January 22, 2010

Kenapa perlu text ayat-ayat comel time-time camni?

Salam...,

Waaah tajuk entry kali ni panjang la pulak.. heheh kenapa tajuk macam tu? ok cerita pasal apa yang berlaku semalam.. ye petang semalam. aku ni kan suke je nak bercerita dengan orang-orang yang aku rase nk kongsi cerita kan? so, salah seorang yang memang kerap jadi mangsa aku mestilah dia. so, ada lah benda yang aku complain kat dia. tapi, bila aku cerita, jawapan yang dia bagi kat aku tu tak menepati skema jawapan yang aku dah set kat otak aku ni...


makanya, terjadilah adegan berbalas-balas message dengan ayat-ayat yang memang sentap semua lah. dalam erti lain, bertegang urat sikit. eh nape bertegang urat pulak? yang penat-penat type jari aku ok, so aku nk tukar jadi bertegang jari.. boleh tak? hehehe... selepas itu, aku sudah mula rasa malas nak reply message dia sebab sakit hati. dia message pon buat tak reti je.


tiba-tiba message masuk dan perbualannya berbunyi begini:

dia: syg, ada plak pakcik dlm tren ni psang lagu sape tah..
yg "sesekali kurasa teringin, melewati..."
org tgh diam ttbe wt klaka..

aku: syg diam, sy xnk ckp ngan syg..
but sy jwb gak tu lagu apa. teringin by shima..
dia: haha, pakcik ni r0ck gle yang.. kasot tajam, jaket jeans ngan spec hitam.. bangle lg..
aku: syg diam!!! sy namo ckp ngan syg.. msg lg siap ek..
dia: dia dah pasang lagu kuat2, pastu die td0..
slumber je 0rg tue ni.. ad0oi..
syg jgn wt prangai cmtu tau ble dah tue nt..
dia: kalau wt cmtu, mmg kene tinggal kt umah je la.. dok men ngan c
ucu..
aku: dush! abes dh? bley diam dh? aku: sy x nek tren time tua nt..
dia: bagus2.. time tua nt kte nek vespa k? klw nk g jauh kte nek kete besa la...
aku: ok berangan.. hey, sy xnk ckp ngan syg la..
dia: sy diam je ni..

aku: tp nset sy asyik bunyi mnnjukkn ada msg msuk dr kamu..
umpama kamu tgh ckp2 kt sy..

dia: sy x ckp p0n la.. sy msg je.. sape sur0h bace? :p
aku: lalala~
dia: lagi best msg cmni.. msg sorg2.. xde gad0h2..
aku: yeay! ini akibat suke wt 0rg skt ati. terimalah hukuman..
dia: xpe2.. sy dah pkai 2 bil dah..
baru org yg nk bg simcard free tu x ik0t sy.. haha..
[tbe2 je dia terus ubah t0pik pasal org nk bg simcard. bley??]

aku: pegi mane?
dia: pegi dr sy la..
aku:bukan, soalan sy, syg nk pegi mane?
dia: mpsj, training....

ok, motif type balik segala message kat sini kenapa?? sebab aku nak bagitau, kenapa kalau marah macamane pon, bila dia hantar message yang konon-konon tengah-bercakap-sambil-bua
t-muke-comel-depan-aku, aku terus je macam haish jawab jugak message dia. bak kata nana, muka-mintak-penampar... haha camtu lah keadaannya..
suka macam ni tau!!!! eiii buat orang marah pastu slumber je hantar message yang konon macam takde buat salah. dush! pastu yang aku ni p0n konon lah kan taknak reply message untuk 2-3 ja
m tau-tau terus je reply tanpa segan silu p0n.. k0 memang la maizatul!!!

dah moral of the story, aku memang tak boleh nak marah kat ko. sebab ko comel amat sangat! hahahaha!



mmg saje je letak pixca kamu yg sedang buruk~ heh!


:: t|a|m|a|t ::

3 comments:

.mek.mizah. said...

wah wah wahh..
cute nye kowg nehh.. hihi~~~

^_^

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduhai...sgttt comel..rindu laki aku..

MyeAqma said...

MEK cute ke??? hahaha ann0y ku ase!

AIN alaaaa,rindu ke? gi la call dia weyh...
tp k0 nk tawen dh.. nnti dh dekat tade dh rindu2 sgt~
[aku jelez!]

nuff